Condițiile de garanție sunt în conformitate cu prevederile OUG 140/2021 cu modificările ulterioare. Astfel, conform OUG 140/2021 "În cazul lipsei conformității, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rand repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fară plată, cu excepția situației în care masura este imposibila sau disproporționată".
Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi facută în cadrul unei perioade rezonabilă de timp, care însă nu poate depăși 15 zile calendarisitice. În acest sens, definiția consumatorului este următoarea "orice persoana fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, care, în cadrul contractelor care intră sub incidența prezentei legi, acționează în scopuri din afara activității sale comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale". Persoanele juridice nu intră sub incidența celor doua legi menționate anterior. În cazul persoanelor juridice, pot apărea excepții cu privire la termenii și condițiile menționate în cele doua legi, în cazul în care nu este stipulat altfel în contractul de vânzare-cumpărare.
În concluzie, termenele de remediere ale produselor aflate în garanție sunt următoarele:
- maxim 15 zile calendaristice în cazul persoanelor fizice
- maxim 25 de zile lucrătoare în cazul persoanelor juridice